Inspiration och motivation

Jag känner att jag saknar inspiration till att skriva samtidigt som jag verkligen vill skriva, hur nu det går ihop. Vet bara inte vad jag ska skriva om. Just nu känns det som att det mesta står rätt så stilla här hemma och de flesta dagar ser likadana ut vilket gör det lite långtråkigt att uppdatera.

Vi försöker som mest att planera våran flytt vilket visar sig lättare sagt än gjort. Jag börjar känna lite små ångest över att ingenting är klart eftersom vi står utan lägenhet den sista juli. Men på nåt sätt ska vi väl komma igång ordentligt och boka biljetter och allt möjligt.

Vi har i alla fall kommit en liten bit på vägen och vi har beslutat vad vi ska ta med, vad som ska slängas/ges bort och vad som ska säljas. Allt för att göra hela flytten så smidig som möjligt, men jag måste erkänna att det känns otroligt konstigt att flytta utan att ta med alla saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0