Eurovision Song Contest

Igår var det ju en självklarhet att se på Eurovision Song Contest, för första gånger på ett par år så anser jag att Sverige faktiskt skickade ett bidrag med möjligheten att i alla fall vinna. Och nära kom vi ju faktiskt, bästa placeringen på 11 år, det är inte fy skam det inte!

Här hemma hade vi laddat upp med en massa gott att dricka, en hel del gott att äta och så klart en poängtavla så att vi själva fick sätta poäng på årets bidrag. Så här såg det ut:

Bidragen i årets tävling var riktigt bra och det delades ut ganska så höga poäng från våran sida. Dock tycker jag att själva showen som Tyskland bjöd på inte var mycket att hurra för, men på det stora hela var det ändå riktigt bra. Jag tycker att det var lite tråkigt att Sverige inte fick krossa fler rutor då framträdandet hade sett mycket bättre ut om han fått krossa alla fyra glas.

Tänkte avsluta detta inlägg med att visa hur min poängtavla såg ut. Lägg märke till hur Azerbaijan faktiskt fick högst poäng av mig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0