En liten olycka

Det har varit en härlig helg med riktigt härligt väder. I lördags så började vi dagen med att cykla runt sjön, hunden fick så klart följa med och hon sprang som hon hade eld i baken! Det blåste en hel del men det var ändå riktigt härligt. Åt lite lunch när vi kom hem och tog det lugnt.

På kvällen lyckades jag sedan få axeln ur led, dessutom utan att göra något speciellt. Så det blev att åka på akuten där dom snabbt fick den på rätt plats igen. Efter det kände jag mig ganska så mör i kroppen så det blev en lugn kväll hemma i soffan där vi tittade på Bedtime Stories.


Trots att jag hade en ganska så öm axel så lyckades jag sova rätt så bra och vaknade upp på söndagen ganska så utvilad. Vi tog sedan en promenad ner till sjön med hunden där hon fick leka av sig lite i vattnet. Hon fick även sällskap av en supersöt golden som ville leka med henne.

Efter promenaden åkte vi iväg och kikade runt på lite affärer och avslutade sedan med att äta en glass i solskenet. Sedan hem för att göra oss iordning och åka iväg till morfar för att grilla. Alltid trevligt att grilla och maten var verkligen god.


Kvällen avslutade vi sedan med att se på filmen Winter's Bone, som förövrigt var helt värdelös! Det var den segaste film jag någonsin sett och det var som att ingenting hände. Men nu kan vi i alla fall stryka den från listan över filmer att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0