Vilken skillnad

I natt har jag faktistk sovit riktigt bra och jag känner verkligen skillnaden i kroppen. Jag känner mig inte längre som att jag har en 90-årings kropp. Jag känner mig riktigt utvilad trots att det ändå inte blev många timmars sömn, men det blev oavbrutna timmar vilket gör en stor skillnad.

Dock vaknade jag klockan 8 igen, det verkar som att min inbyggda väckarklocka tycker att jag ska kliva upp då. Men jag kämpade emot väckarklockan och lyckades somna om och sova en timma till. Sedan blev det en kort promenad med hunden. Det blåser verkligen storm här och det riktigt viner runt knutarna.


Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan klockan 13 är det möte med jobbcoachen. Efter det tänker jag åka hem och sätta mig i soffan resten av dagen. Känns som att jag har sprungit runt som en galning hela veckan och nu vill jag bara ta det lugnt! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0