Vädergudarna måste leka

Usch vilket väder det har varit idag, det har verkligen inte varit roligt att vara ute. När jag var ute och gick med hunden så blåste det som sjutton och sedan blev det helt plötsligt helt vitt runt omkring mig. Det snöade och blåste virvelvindar runt mig i typ 5 minuter, sedan övergick snön till hagel och drygt 10 minuter senare var solen framme igen!


Hel mysko vädert, riktigt april väder om man säger så! Jag lyckades bränna middagen i ugnen idag, blev distraherad av att prata med C på Skype. Men som tur var så gick middagen att äta ändå. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Tror att jag ska se om jag hittar någon ork till att städa här hemma, ser att det är lite dammtussar på golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0