Vad mer kan gå fel?

Idag började jag dagen med att gå till tandläkaren, var precis i vanlig ordning sjukt nervös. Speciellt då jag visste att jag skulle laga en tand idag. Usch, tycker det är så vidrigt. Men det gick bra och tandläkaren var duktig och hade förståelse för att jag var nervös. Kan dock inte påstå att det var en speciellt trevlig upplevelse!

På vägen hem från tandläkaren skulle jag stanna och tanka. Men maskinen avvisade bara mitt kort av någon konstig anledning. Provade på två olika bensinmackar och samma sak på båda, hel mysko. Började fundera på om mitt kort blivit skimmat eller något, men när jag kom hem och kollade banken så verkade allt vara ok. Inga saknade pengar eller nåt.

Så i eftermiddag blir det att åka på banken och se om dom kan tala om vad det är som är fel på mitt kort och kanske beställa ett nytt också om det nu är någonting som krånglar. Som toppen på isberget hade jag fått ett mail av min jobbcoach om att våran workshop är flyttad från tisdag den 22/3 till måndagen den 21/3 mellan 10-12. På måndag klockan 13 går C's flyg.

Så lagomt sur över att jag missar workshopen, för jag tänkar inte missa att säga hejdå till C när hon ska vara borta i över tre veckor. Känner att det blev lite väl gnälligt nu, men dom säger ju att onda ting kommer i tretal, så resten av dagen borde flyta på utan missöden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0