Rent hus

Idag tog jag sovmorgon och det var riktigt härligt. Sov riktigt bra och vaknade först upp vid 8-tiden men var alldeles för trött för att kliva upp så jag somnade om och vaknade klockan 9.30. En myckt bättre tid att vakna tycker jag, i alla fall då man inte har så mycket att göra på dagarna!

Tog en promenad med hunden i solskenet, lite kallare var det dock idag men jag klagar inte. Så länge det är minusgrader ute så slipper man slasket. Idag blåser det dessutom mindre än vad det gjorde idag så det kändes inte som att man skulle blåsa bort då man var ute och gick.

När jag kom in så bestämde jag mig för att städa. Så det blev att dammtorka, dammsuga och så klart städa badrummet och nu är det skinande rent här hemma. Har haft balkongdörren öppen och vädrat ut också. Det känns riktigt rent och fräscht här hemma. Skulle dock gissa på att imorgon är det fullt med hundhår överallt igen!

Idag blir det lugna puckar, ska bara ta det lugnt och inte göra så mycket. Imorgon åker jag och hunden upp till stugan med resten av familjen för att vara ute och grilla och köra skoter. Kommer att bli supertrevligt, önskar bara att C kunde komma också.

Påsken 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0