Middag hos mamma

Jag ska snart bege mig ner på stan. Ska möta upp lillasyster och följa med henne och göra en synkontroll så att hon får börja övningsköra. Fattar knappt att hon är gammal nog att övningsköra, tycker nyss att hon bara var en liten plutt!

Sen blir det middag hemma hos mamma, undrar vad hon bjuder på för gott idag. Ska dock inte stanna allt för länge då jag måste hem till hunden. Hunden är förövrigt mindre deppig idag, hon går inte längre omkring och letar efter C vilket är bra. Sen så skäller hon lite mindre än igår, inte för att jag är säker på att hon skällde mer igår än vad hon brukar göra, haha.

Sötaste vovven dagen då vi hämtade henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0