Lika fort som den kom så försvann den!

Tittar man ut genom fönstret så kan man aldrig gissa att det har varit plusgrader och strålande sol i över en vecka. Att asfalten tittat fram är också ett minne blott, i natt kom det massor av snö och det snöar fortfarande. Jag måste dock erkänna att jag tycker om när det är vitt ute, det är så fint. Idag är träden fulla av snö och det ser ut som ett julkort.

Mindre halt är det ute nu också, fast imorse var det ganska så jobbigt att gå med hunden då det inte var plogat någonstanns! Hunden tyckte dock att det var superkul och hoppade runt i snödrivor och tyckte nog att livet var rätt så bra för nu ligger hon här inne på kontoret och snarkar som en liten gris!

Igår bokade C sina flygbiljetter till Storbritannien, nästan 4 veckor blir hon borta. Det är ju helt galet, vad sjutton ska jag hitta på utan henne? Sist C var borta så var hunden helt rabiat, hon skällde oavbrutet i nästan två veckor och jag höll på att bli galen. Visserligen var hon betydligt mindre då, men jag hoppas att hon sköter sig bättre den här gången annars finns risken att jag lämnar bort henne.

Fast å andra sidan kan man ju inte lämna bort en sådan här sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0