Jag överlevde

Ja, jag överlevde tandläkaren. Naturligtvis var det ju inte ens hälften så farligt som jag trott, men det är det aldrig! Oftast så brukar det gå ganska så bra när jag väl är det, det är bara väntan som är jobbig! Hon hittade ett par hål som behövde lagas och hon kunde också konstatera att min tandvärk beror på att jag tappat en bit av en tand!

Inte så konstigt att det gör ont. Jag fick i alla fall en akut-tid imorgon bitti för att komma och laga min trasiga tand. Sen så skulle dom boka en ny tid för att laga dom övriga hålen. Ska bli skönt att bli av med tandvärken kan jag lova. Känns bra att det bara var två hål hon hittade också, inga stora hål så det behövdes ingen rotfyllning tack och lov!

Nu när jag är hemma har all energi runnit av mig, förmodligen för att jag har suttit och varit nervös sedan klockan nio imorse. Är glad att jag fick en tidig tid imorgon, då har jag inte tid att sitta och gruva mig så länge, haha.

Ikväll är det premiär av Desperate Housewives och imorgon är det premiär av Grey's Anatomy. Behöver jag säga att jag längtar till imorgon kväll?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0