Jag gruvar mig

Usch, idag ska jag till tandläkaren. Det är det absolut värsta jag vet och jag får kallsvett av att bara tänka på att gå dit. Men jag har fått världens tandvärk och då är det väl inte så mycket annat att göra än att bita ihop och gå till tandläkaren. Sist jag var hos tandläkaren var för typ 4 år sedan, hon lär väl knappast ha mycket gott att säga om det!


Har inte kunnat tänka på annat än tandläkaren sedan jag ringde och bokade tid igår. Vill bara få det överstökat, det värsta är ändå att jag vet att jag måste tillbaka då det bara är en undersökning idag. Usch, vill verkligen inte gå dit, men å andra sidan så vill jag inte ha tandvärk heller! Tycker ni om att gå till tandläkaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0