Inte så mycket mer

Igår var jag som sagt hos mamma och åt middag, men jag var hemma redan innan 19.30 då jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Därför blev det en tidig kväll igår, klockan 23 var jag nerbäddad och redo att sova. Dock måste något ha tyckt att jag inte alls skulle sova, för det slutade med att jag låg vaken halva natten.

Att det ska vara så svårt att sova när man är ensam, jag fattar det inte. Jag kommer väl precis ha vant mig vid att sova ensam då C kommer hem igen! Så efter två nätter med extremt dålig sömn känner jag mig inte så pigg. Dessutom vaknade jag klockan 8 igen, suck.



Släpade mig ur sängen och sorterade tvätten och tog sedan en promenad med hunden. Lyckades faktiskt vakna till liv lite medan vi var ute och gick. Hunden levde loppan och tyckte att det var superkul att vara ute, jag var lite mindre peppad då allt slask frysit till is och sedan i natt har det kommit ett väldigt tunnt lager med pudersnö, precis vad man behöver! Dessutom blåser det som sjutton idag.

Efter att ha varit ute så kilade jag ner i tvättstugan för att se om det var ledigt och det var det. Därför har jag nu börjat tvättet drygt 3 timmar tidigare än planerat. Men det är bra, då slipper jag stressa då jag ska ner på stan för att ha ha möte på Arbetsförmedlingen klockan 14.


Ikväll blir det att se på Grey's Anatomy och Off the Map, efter det blir det ytterligare ett försök till en tidig kväll. Håll tummarna för mig att det går bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0