Helt slut

Jag känner mig helt slut i både kropp och huvud om klockan vore lite mer skulle jag nog gå och lägga mig. Men nu är dagens göromål avklarade och jag kan sitta ner och ta det lugnt. Jag hade tur och tvätten var klar innan jag var tvungen att åka ner på stan för att gå på arbetsförmedlingen.

Jag lyckades dock glömma min tvättpåse med en bh i, så när jag for iväg på mitt möte var jag tvungen att gå ner och hämta den och tvättpåsen fick därför åka med i handväskan, haha. Mötet på Arbetsförmedlingen tog bara 30 minuter vilket var skönt. Först sa hon att det skulle ta minst en timma, men då ingen hade några frågor så tog det inte så lång tid.

Efter det gick jag och lämnade in några papper på Ungdomsslussen och efter det tyckte jag att jag förtjänade något att äta. Så på vägen hem stannade jag på Subway och köpte en macka. For sedan hem och åt och efter det blev det en promenad med hunden.

Vi lekte uppe vid vattentornet och hon var hur söt och gullig som helst. Hade kunnat vara ute i flera timmar, men efter ett tag blev jag blöt om fötterna så då bestämde jag mig för att gå hem. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske lägga mig i soffan och läsa lite. Just nu läser jag Fred & Edie av Jill Dawson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0