Fredag

Igår kväll överraskade jag C och vi gick ut och åt. Vi gick på Eastern Palace och åt kina buffé, hur gott som helst! Gillar buffé, då kan man prova lite nya saker och det gör ingenting om man inte tycker om det, då är det bara att gå och hämta något annat!

Efter vi ätit promenerade vi ner på kajen för att titta på snöborgen som dom byggt där nere. Den är verkligen hur häftig som helst. Tycker det är roligt när sådana där saker dyker upp, det är kul att titta på och ger lite förnyelse.




Efter vi strosat runt i snöborgen en stund åkte vi hem och kollade på film, Wedding Dazer blev det. Jag hade ganska höga förhoppning på filmen då den verkade rolig, men det mest bara ett platt fall, helt ok var den dock.

Idag började med en promenad med hunden i det soliga och varma vädret. Hunden var dock inte alls åp humör och ville inte alls lyssna på mig. Så jag kom hem lagomt frustrerad och förbannad på hunden. Tur för henne att hon är så söt att det är svårt att vara arg på henne en längre stund!

Resten av dagen verkar sega sig fram, men förr eller senare så kommer kvällen. Då blir det mys i soffan framför The Big Bang Theory och How I Met Your Mother. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0