Ensam hemma

Tre veckor är jag nu ensam hemma, känns tråkigt och tomt och lägenheten är enorm när man är ensam. C har åkt till Storbritannien och blir alltså borta i tre veckor. Egentligen så åkte hon iväg för att hon sålt sitt hus och behövde skriva på papper och städa ur huset. Men köparen drog sig ur och det blev ingen försäljning av huset.

Men då var biljetterna redan bokade och betalda så då tyckte vi att hon liks kunde fara ändå. Passa på att umgås lite med sin familj och ha det trevligt.

Jag ska försöka umgås med min familj också, det är ju inte så ofta dom får träffa bara mig. Har redan en massa saker inplanerade så det verkar som att jag kommer att ha fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0