En lång dag

Idag verkar aldrig ta slut, men jag antar det är så det är när man kliver upp tidigt! Jag är ganska glad att jag klev upp tidigt då gubben som skulle fixa toan kom vid 10-tiden. Det tog bara ett par minuter då allt han behövde göra var att byta ut knappen, skönt!

Efter att han varit här åkte jag på banken en sväng och när jag liks var ute passade jag på att åka på Rusta och köpa tandkräm och balsam. For hem och åt lunch och sedan tycktes tiden stanna upp! Vid halv tre var jag uttråkad och bestämde mig för att åka på ÖB och köpa avsminkningsservetter.

Dock så var dom så klart slut när jag kom dit, suck. Men jag köpte badskum, shampoo och lite skrattande ko ost så helt bortkastat var det ju ändå inte. Tog en snabb promenad med hunden när jag kom tillbaka och sen hade jag turen att få prata med C på Skype. Längtar efter henne och saknar henne otroligt mycket.


Efter att ha surrat med henne en stund bestämde jag mig för att prova mitt nya badskum och satte därför på ipoden och hoppade i badet. Har precis klivit upp och nu ska jag laga middag, idag blir det något så enkelt som fläsk schnitzel och pommesfrites.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0