Det är svårt att sova

Usch, jag har sovit riktigt dåligt i natt. Var supertrött då jag gick och la mig och trodde att jag skulle somna utan problem. Men jag kunde inte ha haft mer fel. Jag låg och vände och vred på mig och sängen var knölig och allt möjligt. Efter en timma satte jag på ipoden i hopp om att lite musik skulle hjälpa mig sova, det gjorde det dock inte.

Har visserligen sovit men har vaknat upp varje timme så det känns verkligen inte som att jag har sovit något. Vaknade dessutom tidigt, trodde att jag i alla fall skulle sova lite längre men icket. Det är svårt att sova ensam när man är van att ha någon annan bredvid sig. Det är som att det blir obalans i sängen!

Idag är det inte mycket som står på schemat. Tror att jag i eftermiddag ska följa med lillasyster och göra synundersökning och sedan ska mamma bjuda på middag. Skönt att bli bjuden på middag så slipper jag fundera på vad jag ska laga. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0