Dagen lider mot sitt slut

Idag har varit en riktigt seg och långtråkig dag så jag är ytterst tacksam att dagen nu lider mot sitt slut. Vaknade alldeles för tidigt imorse och kände mig som en zombie då jag promenerade hunden. Som tur var så skötte sig hunden ganska så bra och det var en rätt så skönt promenad.

Lyckades i alla fall vakna upp tillräckligt för att komma ihåg att det var workshop idag. Så gjorde mig iordning och åkte ut till Ålidhem. Workshopen var lika intressant och rolig som i vanliga fall, vi tittade på en film och sen fick vi gå hem, otroligt värt!

Nu sitter jag och är hungrig och trött. C har precis gått ut med hunden och när hon kommer tillbaka så blir det middag. Idag blir det palt och sedan blir det en semla till efterrätt!

Har ni förresten sett att Grey's Anatomy är tillbaka nästa vecka? Gud vad jag längtar, sådan sjukt bra serie. Jag hoppar nästan av lycka varje gång jag ser reklamen på tv. Denna vecka kan inte gå fort nog! Dessutom så är Desperate Housewives också tillbaka och nu på söndag så är Brothers & Sisters tillbaka.

Skönt att det äntligen blir något sevärt på tv. Nog går det väl an att kika på datorn, men man blir lite trött i ögonen så jag ser fram emot att få titta lite på tv. Följer ni några serier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0