Fortfarande så är det osäkert

Med störta sannorlikhet så är det ungefär 5,5 vecka kvar tills vi flyttar. Vi har siktat på den 26 juli, något senare än vad vi först hade tänkt. Men ibland går det helt enkelt inte riktigt som man vill. Det enda vi fortfarande väntar på är en bekräftesle från företaget som ska skicka hunden. Dom är allt annat än snabba och eftersom vi inte kan boka våra egna flygbiljetter innan hunden är bokad så känns det så där lagomt stressande!

Hur som helst så har vi försökt njuta av varandra och av solen när den har varit framme. I veckan har vi hunnit med att vara och fika med hela familjen på Café Göteborg för att fira lillasysters skolavslutning. Dom har underbart gott fika på Café Göteborg och dom presenterar allt jättefint. Helt klart mitt favoritställe att fika på, ska försöka ta mig dit några fler gånger innan vi flyttar.

På lördag ska vi till mamma och fira att lillebrors flickvän har tagit studenten. Så igår var vi och shoppade en studentpresent. Det finns så mycket fint som jag själv vill ha, men nu när man ska flytta och inte ta med sig några saker så är det ju som bortkastade pengar.


Idag har jag hunnit med en härlig morgonpromenad med hunden och nu sitter jag och stör mig på gubben som är ute med grästrimmern. Det lever verkligen om och är fruktansvärt irriterande. Det är ungefär som när dom klipper gräsmattan här, 3 timmar tar det typ seriöst och det är verkligen ingen stor gräsmatta! Ibland känns det som att man skulle göra det bättre själv, men vad vet man egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Sjukt störande när det lever om då man ska slappa!!! (eller se tv och dom börjar borra som dårar i flera timmar!!

2011-06-17 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0