Trötta fötter!

Äntligen har jag fått stanna för dagen, det känns som att jag har varit på språng sedan klockan 07.00! Men nu sitter jag äntligen ner och mina trötta fötter får chansen att vila lite.

Känner att innehållet i mina blogginlägg inte är speciellt intressanta eller välskrivna just nu. Hittar ingen riktigt motivation att skriva och då blir inläggen lite "kantiga", avskalade och opassionerade. Men jag hoppas att ni överlever ändå. Ska försöka hitta motivationen igen och hitta tillbaka till lite mer passionerade och intressanta inlägg.

Idag har jag varit på stan med B en sväng. Tittade på en massa rea-saker och jag fick hålla hårt i plånboken för att inte köpa en massa "onödigt" som vi bara måste ta med oss då vi flyttar. Känns så frustrerande då det finns billiga saker som vi vill ha men som inte är helt nödvändiga. Då vi ska flytta om ett par månader gäller det att försöka låta bli att samla på sig en massa saker. Men det är svårt!

Det enda som handlades på stan var ett par resehögtalare till C's nya mp3-spelare som hon köpt av B. Den är superfräsig och vi tänkte att ett par resehögtalare skulle vara bra att ha. Då kan vi lyssna på musik i bilen och uppe i stugan. Så då vi såg att dom hade extra pris på Teknikmagasinet så passade vi på. Dom kostade bara 50 kronor och det är bra ljud i dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0