Trött i kroppen!

Nu har vi kommit tillbaka efter att ha varit och simmat. Det var riktigt härligt att få vara i vattnet en stund, simmade 40 längder och kan lova att det känns i kroppen nu. Inte så att jag har träningsverk (inte än i alla fall) men kroppen känns ganska så slut, men på ett skönt sätt!

Nu har vi precis ätit lunch, C fick ny pressad apelsin och grapfrukt juice och jag åt en halv grapefrukt och två mackor. Var superlänge sedan jag åt grapefrukt, typ när jag var liten och bodde hos mamma. Men det var lika gott som jag minns det, fast lite kladdigare, haha.

Känner mig lite handikappad när Facebook inte fungerar och det talar ju bara om hur lite liv man egentligen har! Så kanske borde jag hålla tyst om det? Tror att jag ska ta och sätta mig i soffan och antingen läsa lite eller fortsätta sticka på min halsduk. Ladda lite inför kvällen som bjuder på tacos och öl! Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0