Skön start på helgen

Idag blev det en riktigt lång sovmorgon, kan lova att det var riktigt välbehövligt! Sedan passade jag på att göra frukost medan C var ute med hunden. Gjorde till och med färskpressad apelsinjuice! Det är så gott med färskpressad juice, lite bökigt att göra men det är väl värt det!

Efter frukosten gjorde vi oss iordning och sedan åkte vi ner på Strömpilen med B och D. Strosade runt inne på Ica Maxi där vi bland annat köpte ett par hörlurare, hunden fick sig ett tuggben och sen blev det lite andra småsaker. Efter det kikade vi runt i dom andra affärerna på Strömpilen, hittade dock ingenting jätteintressant.

På H&M köpte vi dock en fin vit och marinblå halsduk för 10 kronor! Tyckte att det var lagomt dyrt, jag fick mig dessutom ett par handskar utan fingrar, har faktiskt ingen aning om vad dom heter! Men dom kostade också 10 kronor.

Nu är vi hemma och jag passar på att vila fötterna innan det är dags att gå ut med hunden. Ikväll kommer pappa hit och ska stanna tills imorgon. Ska bli trevligt att få umgås lite med pappa, det var ett tag sedan. Kanske blir det en film eller två också! Hoppas att ni har en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0