Prata i bastun istället!

Vaknade tidigare än väntat idag, vid 9.30 vaknade jag och kände mig pigg och utvilad. Måste ju bero på att jag somnade innan 12 igår! Var helt slut i kroppen igår efter att jag och C varit och simmat. Även fast det är jobbigt att vara slut i kroppen så känns det ändå bra, man känner att man har gjort något nyttigt.

Igår var det sjukt mycket folk i simhallen, knappt att det fanns rum att simma trots att det fanns 4 längder att simma på. Speciellt irriterande var dom två kvinnor som envisades att simma i bredd så att dom kunde prata med varandra. Prata får ni väl fan göra i bastun!

Det tycks alltid vara minst två stycken som envisas att simma i bredd varenda gång vi är där. Det förstör för alla andra då det är svårt att simma om dom, plus att det är drygt att alltid mötas tre stycken i bredd. Nej, lite vett får man väl ändå ha om man ska simma på simhallen, speciellt då man ser att det är mycket folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0