Lika bra att passa på!

Helgen gick alldeles för fort och redan är det måndag igen! Hittills har det dock varit en helt okej dag så jag ska väl inte klaga allt för mycket. Började med att sova till klockan 10, sedan klev jag upp och gjorde mig iordning och åkte ner på stan för att göra några ärenden. Det gick snabbare än vad jag trodde, tog bara 30 minuter.

Efter ärendena på stan hämtade jag upp C hemma för att åka och simma. Idag var det jättemycket folk och det gjorde att det blev lite svårt att simma ordentligt. Men simmade ändå i 40 minuter, kändes dock lite segt idag och armarna värkte.

Passade på att fråga om måndagskort då vi var där, då det är något jag skulle vilja ha. Men det är så sjukt, för att simma en gång får man betala 65 kronor. För ett 10-kort får man betala typ 518 kronor. Sen kan man välja att ha månadskort på autogiro, då kostar det 157 kronor. Men då är problemet att det är en 12 månaders bindningstid! Det passar ju inte direkt för oss då vi ska flytta om ett par månader!

Jag hade hoppats att jag hade kunnat lösa månadskort för ett par månader och sedan passa på att simma varje dag nu när jag liks är arbetslös, men nu går inte det! Och vill jag simma varje dag så kommer det ju att kosta hur mycket som helst. Så jag surar lite och tycker det är töntigt att det är 12 månaders bindningstid. Men nu har vi i alla fall några dagar kvar på våran fria träningsvecka, så jag får väl passa på att simma ordentligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0