Jag är nyfiken!

Snart är det dags att åka ner på stan och gå på The Studio för att kika hur bilderna från i lördags blev! Jag och lillasyster var ju som jag nämnt tidigare "Modell för en dag" på The Studio i lördags, men då var det så lång kö för att titta på bilderna så då valde vi att boka en ny tid för att göra det. Detta sker alltså idag klockan 15.00.

Jag är riktigt nyfiken på hur bilderna blev! Ska bli kul att se om det blev några fina bilder som jag vill köpa. Skulle dock inte tro att det blir allt för många bilder då det kostar ganska så mycket., men minst en bild blir det i alla fall!

Jag upptäckte just att det börjat snöa lite är. Det är inte bra då vi inte har några vindrutetorkare på bilen! Aja, det får väl gå an ändå, har inte så mycket att välja på just nu då det inte finns tillräckligt med tid för att hinna ta bussen ner på stan. Får väl hoppas att det inte börjar snöa ännu mer!

Ikväll hörde jag rykten om att vi är bjudna på middag och wii-bowling hos B och D! Jag vet dock inte om det stämmer, men det vore kul! Nej, dags att bege sig ut och skrapa rutorna på bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0