Inte som det ska!

Internet här hemma funkar inte riktigt som det ska, störande är det kan jag lova! Det är något konstigt med det trådlösa nätverket. Någonting i stil med att det går offline och sedan online igen en minut senare. Fattar inte riktigt varför, vi har aldrig haft några problem tidigare!

Det enda jag kan tänka mig är att det är något som stör det trådlösa nätverket, men jag har ingen aning om vad. Vi sitter dessutom i samma rum som routern, så signalstyrkan är det inget fel på!

Idag har jag skrivit klar inlämninguppgiften till workshopen nästa vecka. Det var inte det lättaste då man tappar internet anslutningen hela tiden och man försöker hitta fakta. Men det gick ändå tillslut! Nu har jag precis kommit hem från en promenad till hunden. Vi gick till kiosken då jag var tvungen att köpa ett frimärke och posta ett brev.

Hunden är inte så rolig att gå med just nu, hon ska löpa snart och därför luktar allting jättegott. Hon drar som en oxe och ska lukta precis överallt! Man blir tokig, när hon inte drar så får man dra henne för annars skulle hon gärna stå och lukta på samma ställe i 30 minuter. Jag längtar tills löpet kommer, för efter det så blir det i alla fall bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0