Ingen utmaning

Idag kommer det inget inlägg till utmaningen. Hittar ingen lust eller ork till att skriva ihop något så ni får helt enkelt vänta tills imorgon!

Jag och C har haft en riktigt lugn dag. Vi började med sovmorgon sen har vi spelat skipbo och uno. C blev lite småsur över att jag vann, haha. Hon tyckte att det var hennes tur att få vinna! Nu har vi precis ätit middag, idag blev det hemmagjorda hamburgare. Dom smakde dock lite konstigt, tror att ströbrödet var lite för gammalt!

Nu ska vi sätta oss och se på Jane Austens - Emma. Imorgon ska jag och hälsa på farmor och imorgon kväll ska jag och C gå på bio med mamma och hela högen och se Harry Potter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0