Härliga söndag!

Igår kväll drack vi några öl vilket resulterade i att jag vaknade tidigt och med världens huvudvärk. Trotsade dock både väder och huvudvärk och tog hunden på en promenad till affären. Köpte lite dricka och chips för att bota baksmällan.

När jag kom hem gjorde jag frukost till mig och C och sedan satte vi oss ner och kollade på Ensamma Hemma, superbra serie. Brukade se den när den gick på tv i slutet på 90-talet! Efter ett avsnitt bestämde vi oss för att åka och simma!

Tror nog att det var bästa beslutet vi tagit den här dagen. Det var skönt för kroppen och huvudet att få komma ner i vattnet och det blev 30 minuters simning vilket var skönt. Passade på att sitta i bastun en stund också, efter det var huvudvärken helt borta!

Sedan dess har vi sett på lite mer Ensamma Hemma, gjort pizza och nu sitter vi och tittar på Charlotte Gray. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0