Här ska det stå en rubrik

Usch, ide torka känner jag att jag har just nu när det gäller det mesta. Kan inte riktigt komma på vad jag ska göra eller vad jag ska skriva. Idag känner jag mig dessutom väldigt trött, skulle nog hemskt gärna krypa ner i sängen och sova ett par timmar. Men gör jag det lär jag ju få vara vaken hela natten!

Imorse var det så segt att ta sig ur sängen, speciellt då C kom in vid 10-tiden och kramades! Lyckades tillsist ta mig ur sängen och klä på mig för att ta hunden på en promenad. Väl ute i solen och kylan så vaknade jag faktiskt till och vi hade en riktigt trevlig promenad. Älskar vinterväder då det är soligt och runt -10, helt perfekt!

Hunden har fått en ny säng, den gamla har hon haft sedan hon var liten valp och den har varit trasig länge och dessutom har den blivit tvättat hundratals gånger då hon tidigare envisades med att kräkas i sängen! Så igår då vi var på Rusta hade dom en säng/kudde för 80 kronor. Helt perfekt storlek och allt, så nu har hon en ny och fräsch säng.

(Den nya hundbädden)

Det var dock inte så uppskattat som man skulle tro! Den luktade visst konstigt och hon valde därför att sova på golvet! Men nu har vi den inne på kontoret och hon verkar ha förstått att den är mjuk och skön för nu ligger hon där som en liten prinsessa och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0