Guld kommer alltid tillbaka!

Efter lunch så åkte jag och C och simmade. Mycket lugnare i dag och det var faktiskt bara 2 stycken andra i poolen. Men trots att det inte var mycket folk idag så kändes det inte helt bra. Det högra benet envisades med att ploppam upp ur vattnet av någon konstig anledning. Så jag fick mest kämpa för att hålla det under vattnet!

Det kändes också tungt i kroppen idag, fick inget bra flyt. Men det blev ändå 30 minuters simning. Upptäckte dock i slutet att mitt guldarmband var borta! Fick världens panik och insåg dessutom att jag inte kunde minnas om jag hade armbandet på mig när vi började simma eller inte!

Så jag och C sökte igenom poolen utan resultat och jag kände mig ledsen över att ta tappat bort ett guldarmband som jag älskar. Fick det då jag fyllde 18 år och har i stort sett aldrig tagit av mig det sedan jag fick det! Så jag var inte allt för glad och ville helst bara gå hem och lägga mig i sängen.

(Nästan ett sådant armband jag har, fast mitt är bara i guld)


När vi kom och klädde jag på mig för att gå ut med hunden och precis då jag gått ut genom dörren och står på gården så kommer C springandes i bara sockarna. Då har hon hittat mitt armband på golvet! Så sjukt glad att hon hittade det, känner mig mycket gladare nu! Det är som min mamma en gång sa till mig "Guld kommer alltid tillbaka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0