Grupp intervju

Igår gick jag och la mig med huvudvärk och dessvärre vaknade jag också med huvudvärk, inte roligt. Speciellt inte då jag var tvungen att kliva upp tidigt och åka på intervju! Kändes mindre kul då det känns som det någon använder en slagborr inne i skallen, men vad gör man?

Intervjun var på Thoren Business School som telefonintervjuare. Det var en lite annorlunda intervju då det var en gruppintervju. Har aldrig varit på en sådan tidigare och jag hoppas i ärlighetens namn att jag slipper åka på en till. Det var konstigt med drygt 20 andra personer där och det ställdes inte speciellt mycket frågor.

Jag sa dessutom inte speciellt mycket så jag har en känsla av att det inte gick så bra. Men det är alltid kul att få komma vidare på intervju och att få erfarenhet är ju bra. Oftast finns det något man kan ta med sig till nästa intervju.

Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, sen ska vi äta lunch och efter det tror jag att jag ska lägga mig ner och vila lite för att se om huvudvärken vill släppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0