Fullspäckad helg!

Så här på helgerna blir det ofta dålig uppdatering, jag passar på att spendera min tid med C och med familj och vänner så då känns inte bloggen så viktigt. Ibland önskar jag att den kunde uppdatera sig själv, utan att jag behövde göra något, haha.

Vi har haft en fullpackad helg, i fredags firade vi mammas fästman som fyllt år. Jag gjorde en supergod smörgåstårta och sedan hade mamma fixat med massa go fika. Vi stannade ganska så länge då vi pratade och hade roligt. Kvällen avslutade vi med att se filmen "Veronica Decides to Die", den var helt okej faktiskt.


Lördagen började med en sovmorgon. Sedan var C en ängel och tog hunden och gjorde frukost då jag fick nåt pms anfall och var grinig! Sedan åkte vi och simmade, var skönt att få komma i vattnet och röra på sig en stund. Sen åkte vi på ÖB och handlade lite och på kvällen hade vi B och D över på middag och Skipbo!


Idag skjutsade vi B och D till Ica Maxi så dom fick byta deras tv som gått sönder. Sedan åkte vi och simmade, idag var sista dagen på den fra tränings veckan. Så vi passade på att simma ordentligt, sedan satt vi i ute bastun och sen blev det lite lek i poolen.

Efter det hade vi turen att bli bjudna på middag och B och D. Där var det fullt med hundar då dom var hundvakt. Världens sötaste valp var där och jag blev helt kär. Vill ha en till hund, en söt liten valp. Men sen så kommer jag ihåg hur hemsk våran var och kommer på bättre tankar!


Nu så här på kvällen har vi tittat på Billy Elliot, en söt film. C har varit tvungen att gå och lägga sig då hon har ont i huvudet stackaren. Själv känner jag mig inte jättetrött och ska nog kika på tv en stund innan jag kryper till kojs. Hoppas ni har haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0