Friserings dags!

Idag ska jag till frisören, luggen har blivit alldeles för lång, ser knappt något! Så idag ska jag med mamma, mormor och syster till frissan och klippa mig. Ska dock bara klippa luggen då jag känner mig nöjd med resten av längden på håret. Det är egentligen lite små drygt att ha lugg, man måste klippa sig betydligt oftare!

Jag funderar dessutom på att färga håret mörkt igen, det jobbigare att vara blond. Eller ja det kräver ju lite mer skötsel då man är mörkhårig normalt, man får färga utväxten ganska så ofta och jag är lite lat när det kommer till det. Lite snål är man väl dessutom, haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, då vet jag! Tack för svaret:)

2011-01-31 @ 16:14:02
URL: http://bromster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0