Det blidde lite fel!

Nu har vi kommit hem från The Studio, vi fick vänta ett tag innan vi fick komma in och sedan tog det ett tag att kolla på alla bilder! Lillasyster blev superfin på bilderna och hon hade mycket svårt att välja vilka hon skulle ha. så hon tog ett paket på 10 bilder och fick dessutom 1 bild till gratis då hon värvat 10 kompisar.

Jag var något mer kritisk till mina bilder och det var ganska många jag inte var nöjd med. Efter första titten behöll jag bara 20 bilder av 60. Dessa 20 var det sedan ganska många som jag kände att jag inte ville betala för. Så jag beslutade att bara köpa 3 bilder. Men dessa 3 bilder är jag supernöjda med så det känns bra.

Efter att ha varit på The Studio skulle vi egentligen åka till Elgiganten och köpa ett par hörlurar. Men det var alldeles för mycket folk ute så vi åkte hem istället. Jag tog hunden på en kort liten promenad och sedan satte jag mig framför datorn i hopp om att kunna överföra bilderna jag köpt.

Men då visade det sig att jag fått med mig systers skiva och hon fått med sig sin! Så jag får vänta ett tag till på mina egna bilder. Dock passade jag så klart på att sno systers bilder! Hon blev så fin så, till skillnad från mig så ser hon faktiskt ut som en riktig fotomodell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0