Bra start på dagen!

Idag klev vi upp tidigt, dels för att jag hade en läkartid men också för att fara och simma. Det har varit sjukt mycket folk dom senaste dagarna då vi har varit och simmat vilket har gjort det ganska så svårt att få en bra rytm. Så idag passade vi på att fara på morgonen.

Det var mycket lugnare idag och det gick bättre att simma. Dessutom var det inte helt fel att börja dagen med att hoppa ner i vattnet. Riktigt härligt måste jag säga och jag känner mig lite mer vaken än i vanliga fall!

Idag skulle jag behöva ta tag i att dammsuga lägenheten, men det känns inte så peppande. Istället tror jag att det blir en shoppingtur med B. Ska se om jag kan hitta några bra och billiga högtalare till mp3-spelaren + att C vill ha hörlurar. Så jag hoppas kunna göra några fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0