Bra dagar

Ibland är det en sådan där dag då allt känns super och idag är en sådan dag. Jag började dagen med en superhärlig promenad med hunden. Det är endast -5 och solen skiner och hunden var på sitt allra bästa humör. När hon vill kan hon verkligen vara världens sötaste och man blir bara så glad.

Idag var hon superduktig och kunde gå lös hela promenaden. Hon gick fot och kom tillbaka med bollen varje gång. Dessutom kunde vi utan problem gå förbi en annan hund! I vanliga fall gör hon utfall och försöker i bästa fall bara att äta upp den andra hunden. Men idag så tror jag knappt att hon märkte att hon gick förbi en annan hund.

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Klockan 13.00 är det nämligen årets första workshop på Lernia och vi ska redovisa uppgiften vi gjort över julledigheten. I kväll ska vi åka och simma och efter det blir det att slappa i soffan! Hoppas ni andra har en lika bra dag som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0