29 - Mina ambitioner

Hmm, nu får man ju tänka efter ordentligt hära. Men mina ambitioner med livet är väl att jag ska känna att jag har gjort något med mitt liv. Att jag känner mig nöjd och att jag inte har missat något. Jag vill gärna vidareutbilda mig på universitetet, med vad vet jag dock inte.

Men på det store hela känner jag ändå att det jag främt vill är att vara lycklig, att vara med C och att bilda familj och skaffa hus, vara en bra mamma och en bra fru. Att känna att vi som familj har det bra och att vi är lyckliga. Det är det som känns viktigt och det är vad jag först och främst vill göra. Jag vill kunna finnas till för dom jag älskar och dela med mig av den kärlek jag känner för dom omkring mig.

Jag vill också känna att jag själv utvecklas så mycket som jag kan. Att jag får ett arbete som jag trivs med och som jag är bra på men som samtidigt är utmanande. Men än så länge så har jag ingen aning om vad detta kan vara, det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0