28 - Det här saknar jag

Om det är något jag verkligen saknar så är det hästarna! Under en period i mitt liv var hästarna mitt allt och jag spenderade varje vaken sekund antingen i stallet eller tänkandes på hästar. Jag åt, andades och levde hästar. Nu är det närmsta jag kommer till hästar det som visas på tv.

Jag har inte haft tid eller råd att hålla på med hästar under flera års tid och det är något jag saknar. Det är så mysigt att vara runt hästar och hänga i stallet. Självklart är det kul att rida också, men det är en sådan liten del av det hela. Jag saknar hästlukten och allt pyssel som finns att göra. Självklart saknar jag också hästarna i sig, dom är underbara djur och dom får en verkligen på bra humör!

En dag hoppas jag att jag ska kunna återgå till hästarna. Men innan jag har chans till det finns det så mycket annat som ska göras och planeras och allt ska stämma så väl in. Men den som väntar på något gott!

Faustino "Frasse" min allra första sköthäst,

som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0