26 - Mina rädslor

Jag är sjukt rädd att någon jag älskar ska dö i en bilolycka. Jag är alltid orolig när jag vet att någon är ute och kör och jag inte är med. Har alltid varit rädd för det av någon anledning. Jag kommer ihåg då jag var liten och mamma ibland var och hälsade på sina kompisar medan pappa var hemma. Då låg jag alltid vaken tills mamma kom hem, först då kunde jag slappna av.

Lika dant är det nu, lite mindre med just föräldrarna kanske. Men jag vet att jag alltid var orolig då C var ute och körde innan hon flyttade hit. Jag satt alltid och väntade på att hon skulle skicka ett sms och tala om att hon var framme. Dröjde det längre än vad det skulle göra började jag alltid fundera på om någonting hade hänt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du, extremt skönt att veta att det finns ngn därute som är likadan! Jag har turen att ha en fru som alltid hör av sig när hon hon åker någonstans och kommer fram; så jag slipper oroa mig. Det är inte kul att vara så och jag jobbar verkligen på att träna bort denna rädsla men ibland går det bara inte...

2011-01-18 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0