20 - Den här månaden

Den här månaden har ju i stort sett precis börjat så jag har inte hunnit göra så hemskt mycket! Jag har dock hunnit med att vara på anställningsintervju på Thoren Gruppen, det var ganska så värdelöst! Fick ingen bra känsla för jobbat eller personalen där, men nu är jag en erfarenhet rikare! Jag har redan hunnit med att söka 5 andra jobb och halva måndagen har inte ens passerat!

Vi har varit och sett på Harry Potter, första bion på evigheter! Eller ja sist vi var på bio så såg vi ju Paranormal Activity, men innan det var det väldigt länge sedan! Vi har också hunnit med att äta lunch på Eastern Palace. Vi har gjort två stycken snögubbar, eller ja en snögubbe och en snögumma. Vi fick nämligen massor av blötsnö igår!

Idag har jag varit på jobbcoach möte och ytterligare 1 möte är inplanerat innan månadens slut. Det är också två stycken workshops som ska hinnas med innan slutet av månaden. Dessutom så fyller hunden två år den 23 januari, fattar inte riktigt vars tiden tog vägen, nyss var hon bara en liten valp!

Den här månaden har jag också hunnit med att vara till läkaren och kastat bort 200 kronor då jag inte fick någon hjälp. Vi har spelat skipbo och uno tills vi inte orkar hålla i korten och vi har kört bil i snöstorm för att hämta upp några vänner på tågstationen.

Det finns inte direkt något inplanerat för resten av den här månaden, men saker och ting har en viss tendens till att dyka upp när man minst anar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0