19 - Detta ångrar jag

Fortsätter med ytterliga ett inlägg till utmaningen så att jag hinner i kapp!

Det finns mycket som jag ångrar, jag antar att det flesta av oss har gjort saker som vi ångrar. Det är faktiskt ganska så svårt att välja vad jag ska skriva om. Då jag först läste den här rubriken så tänkte jag omedelbart på att jag ångrar att jag hoppade av gymnasiet då jag var 16.

Men om jag inte hade gjort det så hade jag inte träffat C så då vore det ju dumt att känna ånger över det! Jag tror att de flesta saker jag ångrar är saker som på ett eller annat sätt hör i hop med att jag träffade C, så hur kan jag ångra dom då?

Så därför har jag kommit fram till att jag ångrar att jag när jag var 16 år inte pratade mer med mamma. Berättade hur jag kände det och talade om vad som pågick. Jag önskar att jag hade kunnat prata mer med henne om mina känslor. Kanske om jag hade kunnat göra det så hade jag sluppit ha det så jobbigt under så många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0