17 - Mitt favorit minne

Mitt favoritminne, det är ganska så svårt, det finns många bra att välja mellan! Men ett av mina favorit minnen är från första gången då C var här. Det var mitt i veckan och vi hade åkt till stugan i Åmsele. Jag kommer ihåg att C var helt fascinerad av hur mycket snö det var, kan ju tillägga att det var i slutet av april och det faktiskt inte var speciellt mycket snö alls!



På vägen till stugan lyssnade vi på Calaisa i bilen och sjöng glatt med. Sen när vi kom dit så visade jag henne runt i stugan. Det var ganska så kallt då värmen inte var på och då vi bara skulle stanna över dagen så slog vi inte på någon värme utan istället så la vi oss på soffan och kramades en stund.

(Klicka på dom små bilderna så blir dom större)


Sen tog vi en promenad längs med älven! Det är inte något man kan göra normalt, men älven var riktigt låg och hade lämnat en fin strandkant som vi promenerade längs. Sedan visade jag henne vars vi hade stugan tidigare och efter det så åkte vi ut till Mårdseleforsen där vi gick broarna runt och stannade vid en av stugorna och gjorde upp en eld där vi satt och myste och njöt av varandras sällskap och den vackra naturen innan det var dags att fara hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0