16 - Min första kyss

Nu är det så här att jag i ärlighetens namn inte kommer ihåg min första kyss. Så jag antar att det förmodligen inte var så minnestvärt, haha! Skulle dessutom tro att jag inte var helt nykter då det hände vilket kanske är en bidragande orskak till att jag inte minns det. Tänkte istället berätta om min första kyss med C.

Det var första gången vi sågs och jag hade precis hämtat henne på flygplatsen. På grund av strul med flyget så var hon nästan tolv timmar försenad och det var mitt i natten då jag hämtade henne. När vi kom hem till mig så släpade vi in bagaget i mitt rum. Mycker mer än så hann vi inte göra innan C tog tag i mig och drog mig närmare henne och sedan kysste hon mig.

Jag var inte alls beredd och det hela kom som en stor överraskning. Trots det var det den första bästa kyssen någonsin. C har efterår förklarat att hon helt enkelt inte kunde vänta längre, att hon hade drömt om att få kyssa mig så länge att hon bara var tvungen att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0