15 - Mina drömmar

Jag drömmer om att köpa ett hus med C där vi kan slå oss ner och skaffa barn. Helst ska det vara ett hus som ligger i utkanten av stan så att det finns fina ställen där man kan gå på promenad med hunden/hundarna. Jag drömmer om att gifta mig med C och åka på bröllopsresa till Seychellerna, att få ett någorlunda välbetalt jobb där jag trivs.

Sedan drömmer jag också om att en dag kunna ha en egen häst. Helst skulle jag vilja ha stall på gården med en liten ridbana så att man slipper åka långa vägar för att ta hand om den. Jag drömmer så klart också om att jag och C ska få vara lyckliga tillsammans och att vi ska få bli gamla tillsammans och få barn och barnbarn.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Gillar din blogg. Hög mysfaktor. Läste inlägget "ett ögonblick" om när ni såg varandra första gången, men hur träffades ni? På nätet?

2011-01-04 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0