14 - I mitt huvud idag

Idag är det ganska så tomt i huvudet. Försöker lista ut vad det kan vara för fel på öronen, skulle väl gissa på att det är någon sorts öroninflammation. Annars så tänker jag mest på hur mycket jag ser fram emot det här året och hur lyckligt lottad jag egentligen är. Jag känner bara en massa kärlek och värme och är fruktansvärt kramsjuk.

Jag tänker på hur roligt och spännande det ska bli att flytta till Storbritannien och på hur mycket jag längtar till att få "starta om" börja på ett nytt ställe och uppleva nya saker. I vanliga fall pågår det kanske lite mer saker i huvudet, men då det är lock för båda öronen och det känns som att huvudet är fullt med bomull är det lite tystare än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0