Vars tog värmen vägen?

Usch, nu har det varit kallt i en massa dagar och dessutom verkar kylan vara här för att stanna ett tag. Jag måste erkänna att jag tyckte att det var betydligt härligare när det var plusgrader ute eller bara ett par minusgrader. Men det hör ju som ändå på något sätt vintern till att det ska vara riktigt kallt.

Idag var jag tvungen att trotsa kylan och åka ner på stan för att fixa med lite papper. Valde att ta bussen då jag inte riktigt litade på att bilen skulle starta utan motorvärmare. Dessutom så blev det billigare att ta bussen då jag hann åka på övergången hem!

Nu har vi precis ätit lunch och om en stund ska jag springa ner i tvättstugan. Ser inte fram emot att gå ner i källaren där det är svinkallt! Känns kallt här i lägenheten också men känner mig ganska så van att det jämt är kallt här. Tur att vi har varma och mysiga tofflor och filtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0