Vaknade tidigt igen

Vaknade klockan åtta i morse och kände mig helt utvilad, hur nu det är möjligt?! Den enda fördelen med att vakna så tidigt är att jag hinner kramas lite med C innan hon kliver upp för att jobba. Jag låg kvar i sängen tills strax före nio, då gav jag upp och insåg att jag inte skulle somna om!

Istället blev det en riktigt kall promenad med hunden, börjar känna mig lagomt less på att temperaturen envisas med att ligga på runt -20. När jag kom in igen passade jag på att städa här hemma för att få upp värmen lite, fungerade bra och dessutom är nu lägenheten ren och fin. Även jag är ren och fin då jag tog en riktigt lång och härlig dusch efter jag städat.

Imorgon kommer mamma och hennes karl hit på middag, ska bli trevligt att umgås lite. Tror att vi ska bjuda på kyckling och till efterrätt ska jag titta i mina fina chokladbok jag fått av C. Ska nog lyckas hitta något smarrigt att bjuda på! Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0