Ursäkta, jag måste till tandläkaren

Usch, idag var det riktigt tråkigt på workshopen. Kände mig dessutom helt hjärndöd och satt mest bara och stirrade helt blankt framför mig. Fattar inte riktigt vars orken tog vägen och hur kan man bli så trött av att göra ingenting?!

Halvvägs genom workshopen var jag dessutom så uttråkad att jag helt ärligt trodde att jag skulle somna! Så vad gör jag då? Ja då hittar jag på en lam ursäkt om att jag måste gå för att jag ska till tandläkaren. Kändes ju otroligt smart men jag orkade verkligen inte vara kvar. Jobbcoachen verkade dock inte bry sig allt för mycket.

Tittade runt i affärena på Ålidhems centrum efter jag skolkat från workshopen. Letade efter blommor att köpa till C, men dom hade inga fina. På Ica hade dom visserligen tulpaner, men jag tycker tulpaner är dö trist. Känns som blommor gamla tanter ger varandra och vi är inte riktigt där än.

Åkte istället iväg på OKQ8 och fyllde luft i framdäcket. Har märkt att det varit lågt då bilen tragit åt vänster en hel del. Detta hade så klart sin orsak i att lufttrycket endast låg på 1 istället för 3! Men nu drar den ingenting längre, känns lite lättare att köra nu.

Jag har precis varit på en promenad med den löpande hunden. Hon är så sjukt dryg när hon löper, hon ska lukta överallt och bryr sig inte så mycket om att hon faktiskt måste göra sina behov också! Dessutom har hon börjat rulla runt som ett tok, överallt ska hon rulla och helst ska hon gå och rulla samtidigt. B sa att det var för att hon lämnar sitt nummer till grabbarna. Jag hoppas dock att ingen plingar på dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0