Uppehåll för mig

Det verkar vara uppehåll i snöandet just nu, passar mig utmärkt då jag alldeles strax ska åka iväg och träffa jobbcoachen. Vi har fortfarande inte fixat vindrutetorkarna på bilen så det är inte allt för säkert att köra när det snöar!

Efter mötet hos jobbcoachen ska jag en sväng på Ica Maxi för att lämna tillbaka ett par hörlurar som har gått sönder. Får förhoppningsvis med mig ett par nya hem! Annars blir det att köpa nya någon annanstans.

Idag har vi äntligen hört från företaget som ska transportera hunden. Eller ja mamma har ringt åt dom! Kan ju säga att det inte blev billigt så just nu håller vi på att kika på lite andra alternativ. Alltid ska det vara nåt som krånglar, hade vi vetat att det skulle kosta så här mycket hade vi aldrig köpt hunden utan väntat.

Dessutom är det extra irriterande då vi innan vi köpte hunden kollade hur mycket det skulle kosta. Då skulle det endast kosta 600 kronor + en transportbur. Men nu när SAS inte längre flyger djur till Storbritannien så kostar det betydligt mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0