Så segt det känns!

Helgen försvann alldeles för fort och det är redan måndag igen. Det känns riktigt segt och jag önskar att det var helg igen. Men jag får väl försöka ge mig till tåls, har dock inget vidare bra tålamod så vi får väl se hur det går. Att jag sedan inte har några som helst planer den här veckan gör ju inte saken bättre, dagarna segar sig alltid fram när jag inte har något att göra.


Jag längtar tills på fredag då vi ska åka till stugan. Har inte varit där på nästan 6 månader och det ska bli så skönt att få komma från stan en stund och njuta av varandras sällskap. Vi ska äta god mat, tända massa ljus, dricka varm choklad och bara ha det bra. Helt galet vad jag längtar, är väl kanske därför det känns så segt att det bara är måndag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0